12:38 | سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد ۵ درصدی سود انباشته شرکت "قشیر"

1400/05/19 14:30

چه خبر از نمادهای بورسی:

رشد ۵ درصدی سود انباشته شرکت "قشیر"

بیشترین درآمد کسب شده قشیر در دوره ٣ ماهه نخست ١۴٠٠ از دستمزد تبدیل به مبلغ ۶ میلیارد و ٣٧٠ میلیون تومان با نرخ ۴٠٠ هزار تومان حاصل شده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) با فروش ١٩ میلیارد و ٩٨۴ میلیون تومانی در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ٨١٠ میلیون تومانی (۴ درصدی) را تجربه کرده است.


بیشترین درآمد کسب شده قشیر در دوره ٣ ماهه نخست ١۴٠٠ از دستمزد تبدیل به مبلغ ۶ میلیارد و ٣٧٠ میلیون تومان با نرخ ۴٠٠ هزار تومان حاصل شده، میزان سود ناخالص تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد ٢ میلیارد و ٨٨١ میلیون تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته ٨٨٨ میلیون تومان (۴۵ درصد) افزایش داشته است.


میزان هزینه‌های مالی این شرکت در دوره ٣ ماهه سال ١۴٠٠ برابر با ۶۶٠ میلیون تومان بوده، سود خالص قشیر به مبلغ ۶۵۵ میلیون تومان اعلام شده که نسبت به همین دوره در سال گذشته ۴٢۵ میلیون تومان (۱۸۴ درصد) افزایش داشته است.


قشیر در ۳ ماهه ابتدایی سال مالی جاری سود انباشته خود را طی این دوره برابر با ١٠ میلیارد و ٩۶٧ میلیون تومان به ثبت رسانده و در سال مالی گذشته ١٠ میلیارد و ۴۴٢ میلیون تومان بوده که شاهد رشد ۵ درصدی این بخش بوده‌ایم.


تسهیلات مالی نیز از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال جاری، ١٧ میلیارد و ٨١٧ میلیون تومان بوده و در مقایسه با سال گذشته سال مالی گذشته ۴ درصد افزایش را دی پیش داشته است.